20 ميليون كارمند شاغل امكان ادامه تحصيل مي‌يابند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
معاون وزير كار و امور اجتماعي كشور از امكان تحصيل 20 ميليون كارمند شاغل در ايران خبر داد.

به گزارش ايسنا،  دکتر عبدالرسول پورعباس، رييس سازمان آموزش فني ‌و حرفه‌اي كشور در خانه جوان اروميه، با اعلام اين مطلب توضيح داد: با تلاش‌هاي شبانه روزي مسوولان در امر آموزش و كار، امكان ادامه تحصيل 20 ميليون كارمند شاغل در سراسر كشور فراهم شده است.

وي بيان كرد: در بخش آموزش فني و حرفه‌اي و علمي كاربردي كارهاي اساسي بايد صورت گيرد؛ از سال 1368 به طور جدي به بحث مهارت فني و حرفه‌اي توجه شد و در مسير رشد و توسعه خود منجر به تصويب قوانيني در مجلس شوراي اسلامي در برنامه اول، دوم و سوم شد؛ بر اين اساس دانشگاه جامع علمي كاربردي و فني و حرفه‌اي تشكيل شد و در مسير آموزش و توسعه قرار گرفت.

پورعباس ادامه داد: در امر آموزش صنعت نياز به تحول و انقلاب اساسي داريم؛ انجام كارهاي بزرگ نياز به همت بزرگ دارد. ما بايد در اين استان نسخه اول جامع مهارت را تهيه كنيم و آموزش‌هاي فني و حرفه اي را تبيين كنيم. اين حوزه مورد بررسي نقادان قرار گرفته و مسير تصويب را در مجلس پي گرفته است؛ نتايج به دست آمده حاكي از آن است كه از سال آينده حتما به نتيجه مطلوبي خواهيم رسيد.

وي بيان كرد: استانداردهاي ما در دوره‌هاي مهارتي بايد تبيين شوند.

پورعباس ادامه داد: در نظام آموزش فني و حرفه‌اي، آموزش در محيط كار مبتني بر حركت است و آموزش هاي اين سيستم مبتني بر كارآموزي است زيرا نيروي انساني، همزمان با كار، مدارج علمي خود را طي خواهند كرد؛ از جمله كارهاي اين نظام آموزشي، ساماندهي بخش مربيان است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: